Doprava a platba

Doprava 

O prijatí vašej objednávky Vás budeme informovať emailom do 15 minút od odoslania objednávky. Objednaný tovar pre Vás zabalíme a pošleme čo najskôr po obdržaní objednávky. Pri odosielaní Vás o expedícii tovaru budeme informovať emailom, v ktorom uvedieme presnú čiastku za tovar vrátane poštovného, spôsob dodania a číslo zásielky. Reálne môžete očakávať doručenie balíka v priebehu 2-5 pracovných dní. 

Ceny a spôsoby doručenia 

Vašu objednávku si môžete nechať doručiť po celej Slovenskej republike. Ako spôsob dopravy môžete zvoliť osobný odber na partnerskom odbernom mieste sietí Packeta a Slovenskú poštu.

Registrovaní zákazníci na geoxstore.sk majú u nás dopravu zadarmo. Pre neregistrovaných zákazníkov je cena dopravy 4 €. 

 

Osobný odber v sieti Packeta

  • Objednávku si môžete nechať doručiť na viac ako 2500 odberných miest v partnerskej sieti Packeta. 

  • Objednávku môžete sledovať online. 

  • O doručení objednávky na odberné miesto budete informovaní SMS a mailom, od tejto chvíle máte 7 dní na vyzdvihnutie. 

  • Objednávku môžete vyzdvihnúť vďaka heslu v informačnej SMS a mailu. 

  • Lehotu na vyzdvihnutie si môžete prostredníctvom SMS predĺžiť až na 21 dní. 

  

Slovenská pošta 

  • Kuriér rozváža štandardne vo všedné dni od 8 do 18 hodín. 

  • Doručenie balíku prostredníctvom Slovenskej pošty sprostredkováva Packeta. 

  • Akonáhle balík odovzdáme, príde vám e-mail s číslom pre sledovanie zásielky online. 

  • V deň doručenia balíka vám príde SMS a e-mail s časovým oknom doručenia. 

  • Zákaznícka linka Packety je +421 221 201 135 (PO-PIA 9:00 – 18:00) 

  

Prepravná služba GLS 

  • Cestu zásielky je možné sledovať na internete na webovej stránke tu. Spoločnosť GLS doručuje balíky vo všedné dni  

  • od 8 do 17 h. 

  • V deň doručenia zásielky vás budeme kontaktovať e-mailom a SMS správou, aby ste prípadne mohli upresniť podrobnosti odovzdania - čas doručenia, zmenu adresy, ... 

  • V prípade dobierky môžete uhradiť čiastku za balík v hotovosti alebo platobnou kartou priamo u vodiča pri odovzdaní zásielky. 

   

Prevzatie a reklamácia – ak je zistená pri preberaní zásielky závada, poškodenie či nekompletnosť zásielky, je nutné ihneď na mieste spísať s obsluhou zápis o škode (obsluha je povinná ho mať pri sebe), ktorý podpíšu obe strany a príjemca si ponechá u seba jeho kópiu. Na neskoršie reklamácie spôsobené prepravou nebude braný ohľad! 

 

Platba 

Objednávku môžete zaplatiť na dobierku alebo online prostredníctvom platobnej brány GoPay, ktorá umožňuje platby kartou online a rýchle online platby z väčšiny bánk, online platobnou kartou, Apple Pay, Google Pay alebo odloženou platbou pomocou platobnej aplikácie Klarna. 

  

Dobierka 

U spoločností Slovenská pošta a 123 Kuriér objednávku zaplatíte v hotovosti (alebo platobnou kartou priamo vodičovi) pri prevzatí balíka. 

U spoločnosti Zásielkovňa objednávku zaplatíte priamo na výdajnom mieste, v hotovosti alebo platobnou kartou. Upozorňujeme, že niektoré výdajné miesta neprijímajú platobné karty, sledujte teda informácie uvedené u vami zvoleného výdajného miesta. 

Dobierka je spoplatnená čiastkou 1 euro. 

  

 

Platba kartou online cez GoPay 

Použitie platobných kariet VISA, MasterCard a Maestro je pohodlným a bezpečným spôsobom bezhotovostnej platby. Pre platbu kartou na internete musíte mať pre toto kartu aktivovanú – informujte sa vo svojej banke. 

Údaje zo svojej platobnej karty odovzdávate priamo banke, nie predajcovi. Nikto zo zamestnancov nemá prístup k údajom o vašej platobnej karte. 

Prijímame platobné karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro. 

  

Ako postupovať pri platbe kartou? 

V objednávkovom formulári vyberte spôsob platby - platobnou kartou. Po odoslaní objednávky budete presmerovaný do platobnej brány, kde budete vyzvaný na zadanie údajov o vašej karte: 

  • číslo platobnej karty 

  • dátum ukončenia platnosti karty 

  • CVV2 / CVC2 - posledné trojčíslie predtlačené na podpisovom prúžku vašej karty 

Tieto údaje zadávate priamo banke, ktorá zaistí nerozlúštiteľný zakódovaný prenos dát a nám iba oznámi výsledok autorizácie a dáva tým pokyn k vybaveniu objednávky. Týmto je odstránená možnosť zneužitia vašej platobnej karty subjektom, od ktorého si tovar kupujete a voľného prenosu nechránených dát na verejnej počítačovej sieti. 

  

Ako postupovať v prípade problémov? 

Pokiaľ nám banka nepotvrdí platbu vašou kartou, môže to byť z nasledujúcich dôvodov: 

  • Údaje o platobnej karte neboli vyplnené správne. 

  • Na vašej karte nemáte dostatok finančných prostriedkov. 

  • Vyčerpali ste limit pre internetové transakcie. 

  • Vašu kartu nemožno použiť pre platbu na internete – obráťte sa na vašu banku a nechajte si tento typ transakcií povoliť. 

  

 

Apple Pay 

Apple Pay ponúka jednoduchý, bezpečný a súkromný spôsob platenia na zariadeniach Apple bez nutnosti použiť fyzickú kartu alebo hotovosť. Stačí mať uloženú platobnú kartu v zariadení z ktorého chcete vykonávať úhrady. 

  

 

Google Pay 

Google Pay je služba, ktorá umožňuje ľahký a rýchly spôsob bezdotykového platenia ako s bežnou platobnou kartou. Pre používanie platobnej metódy musíte mať uloženú platobnú kartu v aplikácii Google Store, uloženú kartu v Google účte alebo v rámci prehliadača Chrome.