Doprava a platba
Doprava
O prijatí vašej objednávky Vás budeme informovať emailom do 15 minút od odoslania objednávky. Objednaný tovar pre Vás zabalíme a pošleme čo najskôr po obdržaní objednávky. Pri odosielaní Vás o expedícii tovaru budeme informovať emailom, v ktorom uvedieme presnú čiastku za tovar vrátane poštovného, spôsob dodania a číslo zásielky. Reálne môžete očakávať doručenie balíka v priebehu 2-5 pracovných dní.
Ceny a spôsoby doručenia
Vašu objednávku si môžete nechať doručiť po celej Slovenskej republike. Ako spôsob dopravy môžete zvoliť osobný odber na partnerskom odbernom mieste sietí Packeta a Slovenskú poštu.
Registrovaní zákazníci na geoxstore.sk majú u nás dopravu zadarmo. Pre neregistrovaných zákazníkov je cena dopravy od 2,90 € do 4,40 € v závislosti od konkrétneho spôsobu dopravy.
Osobný odber v sieti Packeta
-
Objednávku si môžete nechať doručiť na viac ako 2500 odberných miest v partnerskej sieti Packeta.
-
Objednávku môžete sledovať online.
-
O doručení objednávky na odberné miesto budete informovaní SMS a mailom, od tejto chvíle máte 7 dní na vyzdvihnutie.
-
Objednávku môžete vyzdvihnúť vďaka heslu v informačnej SMS a mailu.
-
Lehotu na vyzdvihnutie si môžete prostredníctvom SMS predĺžiť až na 21 dní.
Slovenská pošta
-
Kuriér rozváža štandardne vo všedné dni od 8 do 18 hodín.
-
Doručenie balíku prostredníctvom Slovenskej pošty sprostredkováva Packeta.
-
Akonáhle balík odovzdáme, príde vám e-mail s číslom pre sledovanie zásielky online.
-
V deň doručenia balíka vám príde SMS a e-mail s časovým oknom doručenia.
-
Pohyb svojho balíka môžete sledovať na www.packeta.sk
-
Zákaznícka linka Packety je +421 221 201 135 (PO-PIA 9:00 – 18:00)
Prepravná služba GLS
-
Cestu zásielky je možné sledovať na internete na webovej stránke tu. Spoločnosť GLS doručuje balíky vo všedné dni
-
od 8 do 17 h.
-
V deň doručenia zásielky vás budeme kontaktovať e-mailom a SMS správou, aby ste prípadne mohli upresniť podrobnosti odovzdania - čas doručenia, zmenu adresy, ...
-
V prípade dobierky môžete uhradiť čiastku za balík v hotovosti alebo platobnou kartou priamo u vodiča pri odovzdaní zásielky.
Prevzatie a reklamácia – ak je zistená pri preberaní zásielky závada, poškodenie či nekompletnosť zásielky, je nutné ihneď na mieste spísať s obsluhou zápis o škode (obsluha je povinná ho mať pri sebe), ktorý podpíšu obe strany a príjemca si ponechá u seba jeho kópiu. Na neskoršie reklamácie spôsobené prepravou nebude braný ohľad!
Platba
Objednávku môžete zaplatiť na dobierku alebo online prostredníctvom platobnej brány GoPay, ktorá umožňuje platby kartou online a rýchle online platby z väčšiny bánk, online platobnou kartou, Apple Pay, Google Pay alebo odloženou platbou pomocou platobnej aplikácie Klarna.
Dobierka
U spoločností Slovenská pošta a 123 Kuriér objednávku zaplatíte v hotovosti (alebo platobnou kartou priamo vodičovi) pri prevzatí balíka.
U spoločnosti Zásielkovňa objednávku zaplatíte priamo na výdajnom mieste, v hotovosti alebo platobnou kartou. Upozorňujeme, že niektoré výdajné miesta neprijímajú platobné karty, sledujte teda informácie uvedené u vami zvoleného výdajného miesta.
Dobierka je spoplatnená čiastkou 1 euro.
Platba kartou online cez GoPay
Použitie platobných kariet VISA, MasterCard a Maestro je pohodlným a bezpečným spôsobom bezhotovostnej platby. Pre platbu kartou na internete musíte mať pre toto kartu aktivovanú – informujte sa vo svojej banke.
Údaje zo svojej platobnej karty odovzdávate priamo banke, nie predajcovi. Nikto zo zamestnancov nemá prístup k údajom o vašej platobnej karte.
Prijímame platobné karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro.
Ako postupovať pri platbe kartou?
V objednávkovom formulári vyberte spôsob platby - platobnou kartou. Po odoslaní objednávky budete presmerovaný do platobnej brány, kde budete vyzvaný na zadanie údajov o vašej karte:
-
číslo platobnej karty
-
dátum ukončenia platnosti karty
-
CVV2 / CVC2 - posledné trojčíslie predtlačené na podpisovom prúžku vašej karty
Tieto údaje zadávate priamo banke, ktorá zaistí nerozlúštiteľný zakódovaný prenos dát a nám iba oznámi výsledok autorizácie a dáva tým pokyn k vybaveniu objednávky. Týmto je odstránená možnosť zneužitia vašej platobnej karty subjektom, od ktorého si tovar kupujete a voľného prenosu nechránených dát na verejnej počítačovej sieti.
Ako postupovať v prípade problémov?
Pokiaľ nám banka nepotvrdí platbu vašou kartou, môže to byť z nasledujúcich dôvodov:
-
Údaje o platobnej karte neboli vyplnené správne.
-
Na vašej karte nemáte dostatok finančných prostriedkov.
-
Vyčerpali ste limit pre internetové transakcie.
-
Vašu kartu nemožno použiť pre platbu na internete – obráťte sa na vašu banku a nechajte si tento typ transakcií povoliť.
Apple Pay
Apple Pay ponúka jednoduchý, bezpečný a súkromný spôsob platenia na zariadeniach Apple bez nutnosti použiť fyzickú kartu alebo hotovosť. Stačí mať uloženú platobnú kartu v zariadení z ktorého chcete vykonávať úhrady.
Google Pay
Google Pay je služba, ktorá umožňuje ľahký a rýchly spôsob bezdotykového platenia ako s bežnou platobnou kartou. Pre používanie platobnej metódy musíte mať uloženú platobnú kartu v aplikácii Google Store, uloženú kartu v Google účte alebo v rámci prehliadača Chrome.