FAQ
Dokedy môžem vrátiť nevyhovujúci tovar?
Tovar prosím odošlite do 14 dní od doby doručenia objednávky. Registrovaní členovia na geoxstore.sk majú nárok na predĺženú dobu vrátenia do 60 dní. Vrátenie tovaru musí byť čisté a nesmie javiť známky opotrebenia. Viac informácií v Obchodných podmienkach.
Kam môžem vrátiť tovar?
Prihláste sa do svojho účtu alebo zadajte číslo objednávky a e-mail tu. Tovar pošlite do nášho centrálneho skladu: „VRATENIE“, geoxstore.sk, Segro logistic park hala F, K dálnici 1394, Hostivice, 253 01, Česká republika. Pre registrovaných zákazníkov na geoxstore.sk je možnosť bezplatného vrátenia cez Packetu. Vyberte si najbližšiu pobočku s výdajným miestom na www.packeta.sk/pobocky. Na prepážke povedzte kód, ktorý nájdete na faktúre (kód pre bezplatné vrátenie je len na faktúrach zákazníkov, ktorí sú registrovanými členmi geoxstore.sk). Viac informácií o vrátení tovaru nájdete tu.
Vymeníte mi nevyhovujúci tovar za iný?
Výmena tovaru za iný, bohužiaľ, nie je možná, ponúkame iba vrátenie peňazí za vrátený tovar. Budeme radi, keď si tovar objednáte v novej objednávke.
Za ako dlho mi prídu peniaze za vrátený tovar?
Len čo tovar dostaneme, vždy sa snažíme o čo najrýchlejšie vrátenie peňazí, najneskôr však do 14 dní.
Ako rýchlo odosielate objednávku?
Všetok tovar máme na sklade a odosielame obratom po prijatí objednávky v pracovných dňoch.
Môžem za objednávku zaplatiť klasickým prevodom?
Áno, ale iba prostredníctvom systému elektronických platieb GoPay. Po vytvorení objednávky zvoľte GoPay Rýchly bankový prevod. Viac informácií o platbách nájdete tu.