Vrátenie tovaru
Ako postupovať, keď vám zakúpený tovar nevyhovuje a chcete ho vrátiť?
Registrovaní užívatelia majú nárok na predĺžené vrátenie po dobu 60 dní. Neregistrovaní zákazníci môžu tovar vrátiť v zákonnej lehote 14 kalendárnych dní od prevzatia zásielky bez udania dôvodu. O priebehu vrátenia tovaru vás budeme informovať emailom. Vrátený tovar musí byť čistý a nesmie javiť známky opotrebenia. Podrobnejšie informácie nájdete v obchodných podmienkach. Peniaze za tovar pošleme na váš bankový účet čo najskôr, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.
Výmeny tovaru nerobíme.
Možnosti vrátenia tovaru:
Vrátenie cez Packeta
Tovar, ktorý chcete vrátiť, zabalíte ako balík. Tovar zašlite späť ideálne v originálnom obale, so všetkými etiketami od výrobcu a na faktúre označte tovar, ktorý vraciate a pripíšte IBAN, kam pošleme peniaze späť. Vrátený tovar dobre zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
Vrátenie tovaru zadarmo môžu využiť iba registrovaní zákazníci. Vyberte si najbližšiu pobočku Packeta s podacím miestom na www.packeta.sk/pobocky. Na prepážke poviete kód, ktorý nájdete na vašej faktúre (kód pre bezplatné vrátenie je uvedený iba na faktúrach zákazníkov, ktorí sú registrovanými členmi geoxstore.sk). Odovzdáte balíček a dostanete potvrdenie o jeho prijatí. Za pár dní vám od nás príde mail, že balíček v poriadku dorazil do nášho skladu a vraciame vám peniaze späť.
Vrátenie poštou
Ak vám nevyhovuje vrátenie tovaru zadarmo cez Zásielkovňu, môžete nám samozrejme poslať tovar aj poštou. V tomto prípade však nebude poštovné spätne nepreplatené.
Tovar, ktorý chcete vrátiť, zabalíte ako balík. Tovar zašlite späť ideálne v originálnom obale, so všetkými etiketami od výrobcu a na faktúre označte tovar, ktorý vraciate a pripíšte IBAN, kam pošleme peniaze späť. Vrátený tovar dobre zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
Tovar odošlite doporučene na adresu:
"VRÁTENIA GEOX"
Segro logistic park hala F
K dálnici 1394,
Hostivice, 253 01
Česká republika
(Zásielku neposielajte na dobierku)